حساب کاربری

ظروف تذهیب شده، تزئینی مناسب برای خانه های شما

در بین غرفه های بازارچه صنایع دستی شهرستان شهرضا، یکی از غرفه هایی که حتما بازدیدکنندگان و  مشتریان زیادی را به تماشای خود می کشاند غرفه تذهیب و  چوب زرنگار  است که محصولاتش حاصل  هنر دست بانوان توانمندی است که محصولاتی بسیار زیبا و شیک، برای مشتریانشان خلق می کنند.

در ادامه گفتگویی با خانم ناظم مسئول غرفه تذهیب و چوب زرنگار را می خوانید.

خودتان را معرفی کنید.

فائزه ناظم هستم 30 ساله، از 20 سالگی در زمینه صنایع دستی حرفه های مختلف فعالیت داشتم و بیشتر از همه تذهیب را بطور پی در پی و ممتد ادامه دادم.

چه محصولاتی را در غرفه خود به فروش می رسانید؟

محصولات متنوعی مثل صفحه های شطرنج، جعبه های جواهرات، جعبه های دستمال کاغذی، ظروف فیروزه کوبی، نقاشی روی ظروف مسی را در غرفه خود داریم.

علاوه بر فروش حضوری فروش اینترنتی دارید؟

بله فروش اینترنتی هم داریم با این تفاوت که ما چون تولید کننده هستیم فروش اینترنتی ما از طریق فروشگاه هایی که با ما در ارتباط هستند و محصولات ما را به فروش می رسانند انجام می شود.

برای علاقه مندان به این حرفه هنری دوره آموزشی هم دارید؟

بله، ما چون در زمینه های مختلف فعالیت داریم برای علاقه مندان به این نوع هنر ها،  دوره آموزشی هم  داریم که شامل دو دوره تذهیب مبتدی و پیشرفته است، که هنرجوهای ما در  دوره های مبتدی تذهیب روی وسایلی مثل جعبه جواهرات، و در دوره های پیشرفته طراحی فرش  و گل های شاه عباسی را آموزش می بینند.

چرا شما را برای خرید انتخاب کنیم؟

ما یک کارگاه تولیدی هستیم و می توانیم بدون واسطه محصول مد نظر مشتری را بصورت سفارشی در اختیارش قرار دهیم. ما می توانیم  محصولاتمان را  بصورت مستقیم از تولید به فروش برسانیم و از لحاظ قیمت هم با سایر فروشندگان تفاوت داریم.

ویژگی منحصر بفرد محصولات شما نسبت به سایر فروشندگان ؟

قیمت و کیفیت از مهمترین مولفه های ما هستند.

برای گسترش کارتان چه برنامه ای دارید؟

در نظر داریم حضوری پررنگ تر در نمایشگاه های مختلف داشته باشیم تا بتوانیم محصولاتمان را بدون واسطه در اختیار مشتری قرار دهیم.

مشکلات مربوط به حرفه شما چیست؟

محصولات ما کارهایی ارزشمند و قیمتی هستند و در بین توریست های خارجی طرفداران زیادی دارند اما چون زیر ساخت کار ما مس، خاتم و سنگ فیروزه است، قیمت بالایی دارند و  مشکل اصلی ما بیشتر در زمینه سرمایه برای خرید مواد اولیه است.

انتظارتان از مسئولین؟

انتظار ما از مسئولین پیگیری و بازدید از کارگاه های فعال است، برای حرفه ما به دلیل اینکه یک فعالیت هنری و زیباست، علاقه مندان زیادی را برای یادگیری و حتی انتخاب به عنوان شغلشان جذب می کند اما به دلیل هزینه های بالا و حقوق پایین، کم تر کسی برای ادامه آن همت می کند و  انتظار ما از مسئولین تعیین  بودجه برای کارگاه های فعال است، تا بتوانند پیشرفت کنند.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*