حساب کاربری

سیاست حریم خصوصی

سفالستان با احترام برای حریم خصوصی کاربران خود، برای خرید، سفارش تولید و ثبت نظر در فروشگاه، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می نماید تا بتواند خدماتی امن و مطمئن به آنها ارائه دهد.

همچنین برای بررسی و ارسال کالاهای خریداری شده مشتریان، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تماس و ایمیل مورد نیاز است که ممکن است جهت هماهنگی ارسال و یا تایید آنها، سفالستان نسبت به اعتبارسنجی آن اقدام کند.

تمام فعالیت های سفالستان مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران است.

سفالستان ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، فروشگاه اینترنتی آنلاین سفالستان می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند.

سفالستان هویت شخصی کاربران را محرمانه دانسته و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند.

هدف از جمع آوری اطلاعات هویتی کاربر، استفاده از این اطلاعات در جهت شناسایی منحصر به فرد، احراز هویت و ارائه خدمات بهینه به کاربر می باشد. این اطلاعات می تواند شامل موارد زیر باشد:

نام کاربری، رمز عبور، نام و نام خانوادگی، آدرس ها، شماره تلفن همراه و ثابت، آدرس ایمیل، تاریخ تولد، جنسیت و یا سایر اطلاعات همانند اطلاعات مربوط به فعالیت ها و سفارشات در وب سایت (از جمله تاریخچه خرید یا خرید) و یا اطلاعات مالی همانند اطلاعات حساب بانکی یا شماره کارت بانکی تنها برای برگشت وجه پرداختی.

در نظر داشته باشید، سفالستان ارائه و ارسال هیچگونه اطلاعات اضافی دیگری در خصوص حساب یا کارت بانکی و یا اطلاعات حساس و امنیتی شخصی از کاربر را، درخواست نخواهد کرد.

کاربران و مشتریان باید دقت داشته باشند که نام کاربری و رمز عبور کاملا شخصی است و در حفظ و نگهداری آن باید دقت لازم را داشته باشند تا بتوانند جلو هرگونه سوءاستفاده احتمالی را بگیرند. برای رفع هرگونه سوء استفاده احتمالی کاربران و مشتریان محترم باید دقت داشته باشند که نام کاربری و رمز عبور خویش را نزد دیگران فاش نکنند و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند. بدیهی است سفالستان هویت شخصی کاربران را محرمانه می داند و تمام توان خود را برای حفظ و نگهداری اطلاعات و حریم خصوصی کاربران بکار بسته است تا بتواند تجربه خریدی امن، راحت و لذتبخش را برای همه کاربران خود فراهم آورد.

ساعت کاری:

ساعت کاری برای پیگیری سفارش و تماس مسئول فروش 8 صبح تا 13 می باشد.

روش پرداخت وجه:

پرداخت وجه آنلاین و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی می باشد.

نحوه ارسال کالا:

ارسال کالا از طریق پست یا شرکت های خدمات رسان پستی، بسته به انتخاب مشتری انجام خواهد شد.

مدت زمان تحویل کالا:

مدت زمان تحویل کالا بین 3 تا 7 روز کاری خواهد بود.

نحوه ثبت شکایات:

در صورت نارضایتی از خرید از سفالستان، شکایات و عدم رضایت مشتری در قسمت نظرات زیر محصول قابل ارسال است.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

تمامی کالاهای موجود در سایت مشمول خدمات پس از فروش بوده و در صورت نیاز می توانید با شماره تلفن  تماس ۰۹۱۲۹۴۷۲۰۳۳ یا ۰۳۱۵۳۲۳۵۰۷۰ تماس حاصل نمایید.

سیاست مرجوعی و عودت کالا

همه تلاش ما در سفالستان این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب و در موعد مشخص شده به دست مشتری برسد. با این وجود ممکن است پس از خرید به هر دلیل تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. سفالستان با احترام و تکریم مشتری تا 24 ساعت پس از دریافت کالا حق بازگرداندن آن را برای مشتریان خود قائل است.

شرایط بازگرداندن کالا:

چنانچه کالای دریافتی با آنچه در سایت دیده اید متفاوت بوده و کیفیت تعریف شده در سایت را نداشته باشد شما می توانید تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، با شماره تلفن 03153235070 تماس حاصل نموده و درخواست بازگشت کالا را ثبت کنید. پس از 24 ساعت سفالستان هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.

حتما ابتدا درخواست بازگشت خود را با ذکر دلیل ثبت نموده و بعد اقدام به ارسال کالا کنید.

کالای مرجوعی باید استفاده نشده و در بسته بندی اولیه سفالستان، همراه جعبه محصول و برچسب سفالستان با ذکر شماره سفارش ارسال شود. جعبه کالا و اقلام همراه آن باید در شرایط اولیه و بدون آسیب دیدگی و پارگی بوده و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد.

روش بازگشت وجه:

مبلغ دریافتی بابت قیمت کالا پس از ارسال و تایید کارشناس فروش سفالستان، به حساب شما واریز می شود.

در صورت استفاده از کد تخفیف هنگام خرید، کد تخفیف از منظر قانونی، در خرید های بعدی قابل استفاده نبوده و هنگام بازگشت وجه، فقط اصل پول پرداختی بازگردانده می شود.

هزینه حمل و نقل :

اگر ایراد یا مغایرت فنی، اشکال فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری قبل از تحویل کالا به مشتری وجود داشته و به تایید کارشناس فروش سفالستان برسد، هزینه های ارسال و عودت کالا به عهده سفالستان خواهد بود.
در صورت انصراف از خرید یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناس فروش، کلیه هزینه های ارسال و عودت کالا به عهده مشتری خواهد بود.