حساب کاربری

میناکاری، هدیه ای مناسب برای آنهایی که دوستشان داریم

در بین غرفه های بازاچه صنایع دستی شهرستان شهرضا، یکی از غرفه هایی که حتما بازدیدکنندگان و  مشتریان زیادی را به سمت تماشای خود می کشاند غرفه مینا کاری و هنر دست بانوان توانمند ترنج کده است که محصولاتی بسیار زیبا و شکیل، با دستان هنرمندشان برای مشتریانشان خلق می کنند.

خودتان را معرفی کنید

_ فاطمه اقابابایی هستم، 27 ساله

+ زهرا گرامی هستم،  21 ساله

 

چندسال است که به این حرفه مشغول هستید؟

فاطمه اقابابایی : حدود 6 سال است که کار میناکاری را شروع کردم و بعد از چندسال که فعالیت میناکاری را ادامه دادم شروع به یادگیری فیروزه کوبی و نقاشی روی سفال کردم.

 

چه محصولاتی را در غرفه خود به فروش می رسانید؟

زهرا گرامی : انوع ظروف میناکاری مثل بشقاب، گلدون و ظروف مختلف مس و پرداز،  فیروزه کوبی، انواع زیور آلات،  قاب و تندیس های تبلیغاتی داریم و تمام ظروف هم بصورت دستی و تزئینی کاربرد دارد و هم به صورت کاربردی می توان استفاده کرد چون قابلیت شستشو دارند.

 

برای علاقه مندان به این حرفه دوره آموزشی هم دارید؟

فاطمه اقابابایی : خوشبختانه به سبب امکاناتی که فراهم شده از اول مهر ماه دوره های آموزشی را  شروع کرده ایم  و میتوانیم هنرجوهای عزیز را در غرفه هنرکده ترنج در کنارمان داشته باشیم.

 

فروش اینترنتی دارید ؟

زهرا گرامی : بله فروش انلاین در شبکه های مجازی را هم داریم.

 

چرا شما را برای خرید انتخاب کنیم؟

فاطمه اقابابایی : هنرکده ترنج بصورت تولیدی فعالیت دارد و در نتیجه، قیمت تمام شده محصولاتمان بسیار کمتر از فروشگاه های سطح شهر یا حتی استان اصفهان هست و همچنین کیفیت مطلوب محصولات هم یکی دیگر از فاکتور های انتخاب ماست.

محصولات ما کیفیت مناسبی دارند و در کنار آن تنوع محصولات زیادی داریم و هر شخصی که برای خرید مراجعه کند، در هر رنج قیمتی که تقاضا کند محصول برای ارائه داریم.

 

برای گسترش کارتان برنامه ای دارید؟

ما هرروز به فکر گسترش کارمان هستیم و انشالله به زودی سایت هنرکده ترنج را راه اندازی میکنیم.

 

مشکلات مربوط به حرفه شما چیست؟

فاطمه اقابابایی : متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا صنایع دستی ضربه خیلی بدی خورد و نتوانستیم مشتری هایمان را به صورت قبل جذب کنیم و همچنین افزایش قیمت مواد اولیه را هم داشتیم که باعث شد قیمت محصولات افزایش پیدا کند و قدرت خرید مشتری کم شود.

 

انتظارتان از مسئولین چیست؟

زهرا گرامی : حمایت، حمایت از صنایع دستی و اینکه با تبلیغات در سطح شهر مبلغ ما باشند و هنر صنایع دستی را معرفی کنند تا همشهریان بیشتر باهنر ما اشنایی پیدا کنند.

 

سخن پایانی شما

فاطمه اقابابایی : هنر کده ترنج امیدوار است بتواند تمامی مردم شهرضا و شهرهای اطراف را در غرفه خود ببیند و بتوانیم با فروش محصولاتمان یک یادگاری بسیار زیبا و با کیفیت در خانه های همشهری هایمان داشته باشیم، و همچنین با فروش تندیس های تبلیغاتی مان بتوانیم در اداره های مختلف سطح شهر یادگاری خاطره سازی از خود به جا بگذاریم.

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*